Købs- og leveringsbetingelser

Fragt (Gratis forsendelse i hele EU)

Alle leveringer sker i samarbejde med GLS.

Handelsbetingelser – leveringer indenfor Danmark

GLS

Normale pakker leveres på hverdage mellem kl. 9.00 og 18.00

Leveringstid 1 - 2 hverdager.

 

Tilbagelevering (Gratis retur)

Når du vil returnere et tæppe, skal du først kontakte os , så vi kan fortælle dig, hvordan du skal returnere tæppet og forsyne dig med en forsendelsesmærkat til returneringen. Det er dit ansvar, at tæppet ankommer sikkert og intakt uden skade hos os. Sørg for, at tæppet er pakket godt ind.

 

Vi dækker alle omkostninger til returforsendelse, der er arrangeret ved hjælp af vores forsendelsesmærkater. Det er vores mål, at alle vores kunder er 100 % tilfredse med de tæpper, de køber hos os. Vi sørger for sikker returforsendelse med DHL.

 

Når en returforsendelse er afsluttet, krediteres det samme kort eller den bankkonto, der blev brugt til købet. Hvis vi modtager tæpperne uden behørig følgeseddel for forsendelse, sendes de tilbage på kundens beregning.

 

14 dages returret

Som privatperson (gælder ikke for virksomheder) har du 14 dages returret. Du kan altså returnere varen inden 14 dage fra leveringsdatoen og få pengene i retur. Varen skal være i uændret tilstand, dvs. den må ikke have været anvendt. Varen skal returneres i originalemballagen. Der kan findes mere detaljeret information under "Tilbagelevering". Vi tilbyder gratis returforsendelse for alle ordrer inden Danmark for at sikre, at vores kunder er 100% tilfredse med deres køb. Nærmere oplysninger kan findes under "Retur".

 

Transportskader

Synlige skader på godset skal anmeldes til GLS direkte ved modtagelsen. Skjulte transportskader skal anmeldes til GLS i det øjeblik, de opdages.

 

Returpakker

For tæpper, der er bestilt og ikke er modtaget eller returneres til os på grund af, at kunden ikke er tilgængelig efter flere leveringsforsøg, vil der blive opkrævet 300 DKK inklusive moms til dækning af vores administrationsomkostninger.

 

Garanti

Naturligvis har du garanti på alle de produkter, du køber af os. Garantien gælder i 1 år fra leveringsdatoen. Gør kunden garantien gældende og viser det sig, at defekten skyldes en påført skade hos kunden, og derfor ikke dækkes af garantien, er kunden ansvarlig for eventuelle reparationsudgifter. Vores autoriserede personale vil i første omgang afgøre, om fejlen skyldes en fejlagtig produceret vare eller en ydre påvirkning, efter at varen blev leveret til kunden. Kunden er ansvarlig for fragtudgifterne, hvis kunden ønsker at gøre garantien gældende.

 

Priser

Alle priser er inklusive moms.

Mulige betalingsmetoder:

Kortbetaling

I samarbejde med Nets kortbetalingsløsning - an af Skandinaviens førende selskaber for kortbetaling - gennemfører vi alle transaktioner efter den nye sikkerhedstandarden 3D-secure. Al information er krypteret med SSL - 128 bit og har 100 % sikkerhed. Pengene reserveres på din konto i 24 timer fra din bestilling.

Mod faktura

Ved bestilling opgiver du navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, og hvilket/hvilke produkt/er bestillingen gælder. Desuden skal du opgive dit personnummer til brug for kreditkontrol. Vi sender produkterne med en betalingsfrist på 14 dage. Fakturaerne administreres af Klarna AB.

 

Bankoverførsel

Ønsker du at betale med bankoverførsel bedes du kontakte os for nærmere information. En bankoverførsel modtages hos os 1 arbejdsdag efter din betaling og varen afsendes samme dag som betalingen modtages.

PayPal

PayPal har idag over 150 millioner brugere og er du en af dem kan du handle hos os med din PayPal-konto. Du vælger PayPal som betalingsmåde ved kassen og sendes trygt og sikkert videre til PayPals betalingsside. Hvis du ikke har en PayPal-konto, men ønsker at oprette en, kan du læse mere på www.paypal.dk.

Kontaktoplysninger

Cama-Gruppen AB, Bergfotsgatan 3, SE-431 35 Göteborg, Sverige. Tel: 0046 31 - 320 22 00. E-mail: [email protected] Org.nr::556768-1035

 

Tæpper

Værelse

Farve

Kundeservice

Information

SvenskaEnglishDeutschSuomiNorskDanskFrançaisNederlands