Din indkøbskurv
Pris i alt: kr.0

BLACK MONTH! Op til 70 % rabat →

BLACK MONTH! Op til 70 % rabat →

Købs- og leveringsbetingelser

Fragt (Gratis forsendelse i hele EU)

Alle leveringer sker i samarbejde med GLS.

 

Handelsbetingelser – leveringer indenfor Danmark

GLS

Normale pakker leveres på hverdage mellem kl. 9.00 og 18.00

Vi sender alle ordrer inden for 1–2 hverdage efter købsdagen.

 

Hvis en pakke returneres til os, fordi levering ikke kunne gennemføres, forbeholder vi os retten til at opkræve kunden et fast gebyr på 150 DKK (inkl. moms) for at dække administrations- og håndteringsomkostninger. Dette kan f.eks. skyldes, at modtageren ikke var til stede ved levering, at adresseoplysningerne var forkerte, eller at pakken ikke blev afhentet inden for den angivne opbevaringsperiode.

 

Tilbagelevering (Gratis retur)

Når du vil returnere et tæppe, skal du først kontakte os , så vi kan fortælle dig, hvordan du skal returnere tæppet og forsyne dig med en forsendelsesmærkat til returneringen. Det er dit ansvar, at tæppet ankommer sikkert og intakt uden skade hos os. Sørg for, at tæppet er pakket godt ind.

 

Vi dækker alle omkostninger til returforsendelse, der er arrangeret ved hjælp af vores forsendelsesmærkater. Det er vores mål, at alle vores kunder er 100 % tilfredse med de tæpper, de køber hos os. Vi sørger for sikker returforsendelse med GLS.

 

Når en returforsendelse er afsluttet, krediteres det samme kort eller den bankkonto, der blev brugt til købet. Hvis vi modtager tæpperne uden behørig følgeseddel for forsendelse, sendes de tilbage på kundens beregning.

 

14 dages returret

Som privatperson (gælder ikke for virksomheder) har du 14 dages returret. Du kan altså returnere varen inden 14 dage fra leveringsdatoen og få pengene i retur. Varen skal være i uændret tilstand, dvs. den må ikke have været anvendt. Varen skal returneres i originalemballagen. Der kan findes mere detaljeret information under "Tilbagelevering". Vi tilbyder gratis returforsendelse for alle ordrer inden Danmark for at sikre, at vores kunder er 100% tilfredse med deres køb. Nærmere oplysninger kan findes under "Retur".

 

Transportskader

Synlige skader på godset skal anmeldes til GLS direkte ved modtagelsen. Skjulte transportskader skal anmeldes til GLS i det øjeblik, de opdages.

 

Returpakker

For tæpper, der er bestilt og ikke er modtaget eller returneres til os på grund af,, at kunden ikke er tilgængelig efter flere leveringsforsøg, vil der blive opkrævet 99 DKK inklusive moms til dækning af vores administrationsomkostninger.

 

Garanti

Naturligvis har du garanti på alle de produkter, du køber af os. Garantien gælder i 1 år fra leveringsdatoen. Gør kunden garantien gældende og viser det sig, at defekten skyldes en påført skade hos kunden, og derfor ikke dækkes af garantien, er kunden ansvarlig for eventuelle reparationsudgifter. Vores autoriserede personale vil i første omgang afgøre, om fejlen skyldes en fejlagtig produceret vare eller en ydre påvirkning, efter at varen blev leveret til kunden. Kunden er ansvarlig for fragtudgifterne, hvis kunden ønsker at gøre garantien gældende.

 

Priser

Alle priser er inklusive moms.

Mulige betalingsmetoder:

Kortbetaling

I samarbejde med Adyen kortbetalingsløsning - an af Skandinaviens førende selskaber for kortbetaling - gennemfører vi alle transaktioner efter den nye sikkerhedstandarden 3D-secure. Al information er krypteret med SSL - 128 bit og har 100 % sikkerhed. Når du afgiver en ordre, trækkes pengene fra dit kort samme dag.

Mod faktura

Ved bestilling opgiver du navn, adresse, telefonnummer, e-mailadresse, og hvilket/hvilke produkt/er bestillingen gælder. Desuden skal du opgive dit personnummer til brug for kreditkontrol. Vi sender produkterne med en betalingsfrist på 14 dage. Fakturaerne administreres af Klarna AB.

PayPal

PayPal har idag over 150 millioner brugere og er du en af dem kan du handle hos os med din PayPal-konto. Du vælger PayPal som betalingsmåde ved kassen og sendes trygt og sikkert videre til PayPals betalingsside. Hvis du ikke har en PayPal-konto, men ønsker at oprette en, kan du læse mere på www.paypal.dk.

Kontaktoplysninger

Cama-Gruppen AB, Exportgatan 28, SE-422 46 Hisings Backa, Sverige. Telefon Danmark: +45 89 87 43 47, mandag til fredag mellem 9.00 - 15.00. Kontakt kundeservice. Org.nr:556768-1035. Vat.nr: SE556768103501

 

 

Tvister og gældende lov

Aftaler, der indgås via Trendcarpet.dk, er underlagt dansk lov. Du kan kontakte os ved at henvende dig til vores kundeservice via kontaktformularen eller på telefon +45 8987-4347.

Hvis en tvist ikke kan løses i mindelighed med vores kundeservice, har du som forbruger ret til at indgive en klage til Nævnenes Hus, Mæglingsteamet for Forbrugerklager, Toldboden 2, 8800 Viborg, via Klageportalen for Nævnenes Hus.

Mæglingsteamet vil forsøge at løse tvisten gennem mediation, og hvis det ikke lykkes, kan du indbringe sagen for Forbrugerklagenævnet. Det er som udgangspunkt en forudsætning for at klage, at varen eller tjenesteydelsen, du ønsker at klage over, har kostet mindst 1.110 kr. og højst 100.000 kr. Beløbsgrænserne kan ændres. Der opkræves et gebyr for at få klagen behandlet.

EU-Kommissionens online klageportal (ODR) kan også anvendes, især hvis du har bopæl i et andet EU-land: https://ec.europa.eu/odr. For kunder bosat inden for EU gælder desuden ufravigelig forbrugerbeskyttelseslovgivning i det land, hvor kunden har sin sædvanlige bopæl.

Eventuelle tvister mellem Trendcarpet og erhvervskunder (ikke-forbrugere) søges i første omgang løst gennem forhandling og i anden omgang ved dansk domstol.
 

 

Spørgsmål

Vi svarer gerne på spørgsmål vedrørende vores privatlivspolitik. Du kan kontakte kundeservice via vores kontaktformular.

 

Tæpper

Inspiration

Kundeservice

Information

SvenskaNorskSuomiDanskEnglishDeutschDeutsch (Österreich)NederlandsNederlands (België)FrançaisFrançais (Belgique)EspañolItalianoPolskiČeskýEnglish/EUDeutsch (Schweiz)Français (Suisse)Magyar (Hungary)Português (Portugal)